Naziv predmeta | Engleski jezik 1 |
Detalji | Kod VSITE041 Skr. ENG1 ECTS 2 Godina 1 Semester Ljetni semestar Vrsta obvezatni Razina HKO 6 Preddiplomski studij E-Learning 0% |
Aktivnosti | IT zg - Zim 24/25 ECTS Jedinice Sati Svega P 1 15 2 30
A 0 0 0 0
L 0 0 0 0
S 0 0 0 0
KA 0 0 0 0
KP 0 2 1 0
PR 0 0 0 0
IP 0 0 0 0
IU 0 1 2 0
SU 1 1 30 30
|
Nastavnici | Nositelji: dr. sc. Darija Pešut, v. pred. |
Preduvjeti | Nema |
Sadržaj | Slobodno vrijeme i način života, aktivnosti slobodnog vremena, osjećaji i načini njihova izražavanja, načini povezivanja misli u pripovjedačkom obliku, tajne uspješnog učenja jezika, najbolji načini za usvajanje novog vokabulara, načini izražavanja molbi, posebne prigode i blagdani, različiti načini opisivanja ljudskog izgleda i događaja, snovi, ambicije i njihovo ostvarivanje. Turističke destinacije i njihove ljepote.
|
Ciljevi učenja | Opća. Služenje temeljnim jezičnim vještinama – govorenjem, slušanjem, čitanjem i pisanjem.
Posebna. Snalaženje u svakodnevnim životnim situacijama, bilo da se radi o komunikaciji na ulici, tržnici, u trgovini, hotelu, banci, ili pak, neobaveznom razgovoru s poznanicima o različitim sferama života. Pisanje jednostavnijih oblika teksta, poput kratkih obavijesti, izvještaja, elektroničke pošte i sl. Razumijevanje govornog materijala te čitanje jednostavnijih književnih i novinskih tekstova, u smislu pronalaženja relevantnih informacija.
|
Ishodi učenja | 1. Razumjeti glavne misli općeg teksta ili teksta iz propisane literature te nepoznate riječi unutar konteksta u kojem su rečene. 2. Razumjeti govor ili predavanje o poznatoj temi. 3. Opisati teme i sadržaje vezane za interese. 4. Pročitati, analizirati i izložiti kratki pisani opći materijal. 5. Postaviti pitanja i pružiti povratnu informaciju. 6. Pružiti savjet, dati prijedlog i sl. 7. Pratiti i sudjelovati u raspravama o poznatim temama. 8. Napisati kratak sastav/izvješće navodeći razloge za ili protiv. 9. Napraviti kratke bilješke
|
Sposobnosti | Student je osposobljen za služenje temeljnim jezičnim vještinama – govorenjem, slušanjem, čitanjem i pisanjem. Sa sigurnošću se može snaći u svakodnevnim životnim situacijama, bilo da se radi o komunikaciji na ulici, tržnici, u trgovini, hotelu, banci, ili pak, neobaveznom razgovoru s poznanicima o različitim sferama života. U pismenoj komunikaciji osposobljen je za pisanje jednostavnijih oblika teksta, poput kratkih obavijesti, pozivnica, zamolbi, popunjavanja formulara i sl. Na isti se način osposobljava za razumijevanje govornog materijala, kao i za čitanje jednostavnijih književnih i novinskih tekstova, u smislu pronalaženja relevantnih informacija.
|
Preporučena literatura | 1. Lebeau, I., Rees, G. (2008) Language Leader Pre-Intermediate (Coursebook with CD-ROM, Workbook), Pearson Education Ltd. Harlow.
2. Hornby, A. S. (1999) Oxford Advanced Learner's Dictonary, OUP. Oxford.
3. Walker E., Elsworth S., (2000) New Grammar Practice for Pre-Intermediate Students, Longman Ltd. Harlow
|
Dodatna literatura | 1. Aspinall, T. (2002) Test Your Listening, Pearson Education Ltd. Harlow. 2. Dean, M. (2002) Test Your Reading, Pearson Education Ltd. Harlow. 3. Watcyn-Jones, P., and Johnston, O. (2002) Test Your Vocabulary 2, Pearson Education Ltd. Harlow.
|
predavanja (P) | - Uvod
1. Weather
1.1 Key vocabulary;
Present Simple and Present Continuous
1.2 Reading and speaking (Winter);
Questions
- 1.3 Scenario: Latin American Adventure
1.4 Study and writing skills (guidebook entry)
- 2. People
2.1 Key vocabulary;
Past Simple
2.2 Reading and speaking (Creative Lives);
Past Continuous
- 2.3 Scenario: Sharing a flat
2.4 Study and writing skills (keeping a learning diary)
- 3. The media
3.1 Key vocabulary;
Articles
3.2 Reading and speaking (World News);
Relative pronouns
- 3.3 Scenario: That's entertainment!
3.4 Study and writing skills (a TV programme review)
REVIEW Units 1-3
- 1. kolokvij;
Video materijali - razumijevanje
- 4. Health
4.1 Key vocabulary;
Present Perfect
4.2 Reading and speaking (Brain Food);
Present Perfect (for and since)
- 4.3 Scenario: Health at work
4.4 Study and writing skills (a thank you email)
- 5. Natural world
5.1 Key vocabulary;
Comparatives and superlatives
5.2 Reading and speaking (Animal Invasion);
Expressions of quantity
- 5.3 Scenario: Animals online
5.4 Study and writing skills (a comparative essay)
- 6. Society and family
6.1 Key vocabulary;
Modals - predictions
6.2 Reading and speaking (The Family);
First Conditional
- 6.3 Scenario: Family matters
6.4 Study and writing skills (an article)
- REVIEW Units 4-6;
Video materijali - razumijevanje
- 2. kolokvij;
Video materijali - razumijevanje
|
kolokvij - teorija (KP) | - Prvi kolokvij se održava se u 7. tjednu nastave. Obuhvaća gradivo predavanja 1-6. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
- Drugi kolokvij se održava se u 15. tjednu nastave. Obuhvaća gradivo predavanja 8-14. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
|
ispit - teorija (IU) | - Ispitu pristupaju studenti koji nisu položili niti jedan kolokvij. Obuhvaća cjelovito gradivo predmeta. Studenti pišu pismenu zadaću i za pozitivnu ocjenu trebaju dobiti minimalno 50% bodova.
|
samostalno učenje (SU) | - kolokviji, konzultacije, samostalno učenje
|